tiistai 27. elokuuta 2013

Ystävyys!

Minulla on ollut koko kesän tyhjä olo sydämessäni..kuten jo aikaisemmin kirjoitinkin kadotetusta ystävyydestä..se painaa edelleenkin mieltäni. Mutta maanantaina tapahtui jotain aivan uskomatonta--minulle rakas ystävä otti yhteyttä s.postilla vaikka viesti oli lyhyt, se lämmitti mieltäni paljon. Teidän hänen olevan olemassa ja ajattelevan minua. Luulin jo kauan että hän vihaa minua riitamme takia.
Nyt asiaa ollaan pohdittu miten jatkamme ystävyyttämme, koska minä muutan kauas kotiseudultamme--väliimme tulee 650km,mutta toisaalta se voi olla rikkaus. On joku jonka vuoksi tulla käymään täällä ja tieto siitä että joku haluaa nähdä.
Sain myöskin tästä viestittelystä uuden inspiraation--lupasin kummipojalle ommella takin ystäväni tuomasta kankaasta,kaavat on ollut leikattuna jo kauan,mutta eilen tein sen loppuun saakka,ihan sillä ajatuksella että vielä voisin nähdä kummipoikani ja antaa sen takin hänelle.
Laitan tännekkin kuvan siitä tänään myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi mukava jos jättäisit viestin käynnistäsi täällä.